Music Monday XXXVII

Hello everyone.
Ready for another Portuguese Music Monday edition?
This week I picked a recent group called "Perfume" singing with "Rui Veloso", a famous Portuguese singer. The song is called "Intervalo", which means break.
Happy Monday!





Intervalo Lyrics:

Vida em câmara lenta,
Oito ou oitenta,
Sinto que vou emergir,
Já sei de cor todas as canções de amor,
Para a conquista partir.

Diz que tenho sal,
Não me deixes mal,
Não me deixes…

No livro que eu não li,
No filme que eu não vi,
Na foto onde eu não entrei,
Notícia do jornal
O quadro minimal… Sou eu…

Vida à média rés,
Levanta os pés
Não vás em futebois, apesar…
Do intervalo, que é quando eu falo,
Para não me incomodar.

Diz que tenho sal,
Não me deixes mal,
Não me deixes…

No livro que eu não li,
No filme que eu não vi,
Na foto onde eu não entrei,
Notícia do jornal
O quadro minimal… Sou eu…

Não me deixes já
A história que não terminou
Não me deixes…

No livro que eu não li,
No filme que eu não vi,
Na foto onde eu não entrei,
Notícia do jornal

O quadro minimal… Sou eu…
No livro que eu não li,
No filme que eu não vi,
Na foto onde eu não entrei,
Noticia do jornal
O quadro minimal… Sou eu…

3 comentários:

Rozella said...

Interesting pick. I actually like it. That's the beauty about music I guess. You don't have to understand the language to appreciate it. :)

David D'Angelo said...

Bring back memories of the country of my father and of my grandfather... which is Brazil. Thanks for sharing this on MM.

Mariuca said...

Happy MM sweetie! I love the name of the group LOL!